مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-08بين الملل

الکاظمی در بصره: در کمین تروریست ها هستیم


نخست وزیر عراق در سفر به بصره اعلام کرد: پیام روشن ما به گروه های تروریستی این است که این گروه ها قادر به ناامن کردن عراق نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر عراق که پس از انفجار روز گذشته در مقابل بیمارستانی در بصره به این استان سفر کرده است، گفت: صبح در منطقه مخمور بودیم و پیام روشن ما به گروه های تروریستی این است که این گروه ها از تحت الشعاع قرار دادن امنیت عراق ناتوان هستند.

الکاظمی گفت: همانطور که یکی پس از دیگری سرکردگان تروریست ها را از پای درآوردیم و هسته های این عناصر را در بیابان ها و کوهستان ها مورد هدف قرار دادیم، اکنون نیز در سراسر عراق در کمین آنها خواهیم بود.

نخست وزیر عراق افزود: از همینجا اعلام می کنم که خون مردم عراق واحد است، تروریسم نیز هرچند اسامی و نقاب های متعددی داشته باشد، واحد است.

وی گفت داعش به دنبال ارعاب شهروندان است و برخی به دنبال ارعاب حکومت، هر دو دشمنی واحد هستند؛ تروریسم می خواهد مانع انجام وظایف دولت شود و آن را با آشوب و ناامنی مشغول سازد.

الکاظمی اظهار داشت: جنایت قتل ناجوانمردانه و خیانتکارانه افسران ما در دستگاه های امنیتی و جنایت قتل بهترین جوانان ما در راستای سلسله جنایت های واحدی است که همه از آن خبر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی در بصره: در کمین تروریست ها هستیم

الکاظمی در بصره: در کمین تروریست ها هستیم