مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-08دانش

سکوت دو ساله دانشگاه اصفهان در16 آذر شکست/ استقبال دانشجویان از روزدانشجو


پس از دو سال تعطیلی دانشگاه ها و مراکز علمی سراسر کشور، آیین گرامیداشت روز دانشجو در محل تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استقبال دانشجویان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، برای اولین بار پس از دو سال تعطیلی در دانشگاه های و مراکز علمی سراسر کشور، سکوت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با گرامی داشت روز دانشجو در تالار دکتر شریعتی شکست.

  دانشجویان که اکثرشان هم دانشجویان جدیدالورودی بودند که تا به حال طعم حضور در کلاس و دانشگاه را تجربه نکرده بودند، با استقبال گسترده در جشنی که به همت معاونت فرهنگی دانشگاه و استکبار جهانی بود که دنیا فهمید شما جوانان می توانید روی پای خودتان بایستید و ایران را بسازید.

  وی ادامه داد: امثال شما جوانان بودند که این افتخارات را آفریدند، دنیا به خاطر این با ما مشکل دارد که حرف اول مان این است که می گوید جوانان باید خودباور باشند.

شیرانی عنوان کرد: شما جوانان باید به این ایمان برسید که ما می توانیم و توانسته ایم؛ دشمنی دنیا با ما سر همین مسأله است که می گوید شما نمی توانید روی پای خود بایستید و باید به سمت ما دست دراز کنید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تبریک روز دانشجو گفت: در چنین روزی سه تن از دانشجویان ایران به دلیل اعتراض به ورود معاون رییس جمهور آمریکا به کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت دو ساله دانشگاه اصفهان در16 آذر شکست/ استقبال دانشجویان از روزدانشجو

سکوت دو ساله دانشگاه اصفهان در16 آذر شکست/ استقبال دانشجویان از روزدانشجو