مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-08سياسي

دانشجو نباید ابزار گروه های سیاسی شود


معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دانشجو نباید ابزار دست گروه های ویژه ای که در صدد ورود در انتخابات هستند قرار گیرد، - تاکید کرد که دانشجویان باید استقلال خود را حفظ کند.

حجت الاسلام محمد مهدوی چهارشنبه 17 آذر در یک کنفرانس خبری با حضور مسئولان نهاد رهبری و مسئولان تشکل ها، کانون ها، نشریات، انجمن های علمی و هیئت مذهبی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت 16 آذر روز دانشجو برگزار شد به نقش دانشجویان در پیشرفت و تحول کشور پرداخت.

او گفت: بعضی از مطالبات مطرح شده در این جلسه مطالبات خود دفتر نهاد رهبری هم هست و انصافا هم حق دارید و باید کار از ریشه درست شود و فکری اساسی برای آنها داشت.

معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: دانشجویان نباید تنها به گفتن مطالبات خود در این جلسات بسنده کنند که باید حرکت و عمل هم برای تحقق این مطالبات از راه خود و در چارچوب قانون داشته باشند.

مهدوی دانشجو را رکن اصلی و موتور محرک دانشگاه معرفی و با بیان اینکه دانشجو باید صدای مردم را به حاکمیت برساند، تاکید کرد: دانشجو نباید ابزار دست گروه های ویژه ای که در صدد ورود در انتخابات هستند قرار گیرد و باید استقلال خود را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو نباید ابزار گروه های سیاسی شود

دانشجو نباید ابزار گروه های سیاسی شود