مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-08سياسي

مراکز آموزشی پیش قراولان اصلی ترویج فرهنگ نماز هستند


معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مراکز آموزشی پیش قراولان ترویج فرهنگ نماز هستند، گفت: در همه ادیان الهی عبادت توصیه شده و برپایی و ارزش نماز نیز به طور کامل در دین ما توضیح داده شده تا در دنیا و آخرت رستگار شویم.

- سردار سعید فرجیان زاده در همایش نماز در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اهتمام بیشتر مسئولان بر برپایی نماز و نهادینه کردن فرهنگ نماز، اظهار کرد: برپایی نماز باید در کشور ما تقویت شود که برای تحقق این امر نیاز است توسعه و ترویج فرهنگ نماز از مراکز آموزشی حتی از مهد کودک ها شروع کرد.

وی با نقل خاطره ای از برپایی نماز توسط رزمندگان در روزهای سخت اسارت و دفاع مقدس افزود: شهدای گرانقدر و همچنین آزادگان سرافراز ما در حین دفاع مقدس و هنگام اسارت از نماز غافل نمی شدند و این صبر و مقاومت آنان به دلیل معنویت نماز بود که ایمان و ایستادگی در برابر سختی ها را افزایش می دهد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مراکز آموزشی پیش قراولان ترویج فرهنگ نماز هستند، گفت: در همه ادیان الهی عبادت توصیه شده و برپایی و ارزش نماز نیز به طور کامل در دین ما توضیح داده شده تا در دنیا و آخرت رستگار شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز آموزشی پیش قراولان اصلی ترویج فرهنگ نماز هستند

مراکز آموزشی پیش قراولان اصلی ترویج فرهنگ نماز هستند