مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-08سياسي

استقبال پرشور دانشگاهیان از خانواده شهید تازه شناسایی‎شده دانشگاه علامه


آیین استقبال از خانواده شهید مدفون شده در دانشگاه علامه ( شهید ابراهیم قائمی ) که بعد از 39 سال شناسایی شد، با حضور گسترده دانشگاهیان و مردم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ آیین استقبال از خانواده شهید مدفون شده در دانشگاه علامه ( شهید ابراهیم قائمی )  که بعد از  39 سال شناسایی شد، با حضور گسترده دانشگاهیان و مردم برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام اکبری اقدم مسئول نهاد نمایندگی رهبری ضمن ارج نهادن به مقام بلند شهید ابراهیم قائمی و دیگر شهیدان، به خانواده شهید قائمی و حاضرانی که جهت پیشواز ایشان در مراسم شرکت کرده بودند، خیر مقدم گفته و از دست اندرکاران برگزاری مراسم تشکر کرد.

وی ضمن تحسین خانواده شهید به خاطر شکیبایی و پایمردی برای تحمل سال های دوری از فرزند، ضمن نقل بخش هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مقام و منزلت شهدا گفت: از خانواده شهدا کسب روحیه و معنویت می کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به همزمانی روز دانشجو و مراسم یاد شده، شهیدان مدفون در دانشگاه را چراغ راه معرفی کرده و بیان کرد: شهیدانی که در این مکان به خاک سپرده شده اند با حضور خود به دانشگاه علامه طباطبایی که مهم ترین و تخصصی ترین دانشگاه در عرصه ی علوم انسانی کشور است جلوه ای دیگر بخشیده اند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پرشور دانشگاهیان از خانواده شهید تازه شناسایی‎شده دانشگاه علامه

استقبال پرشور دانشگاهیان از خانواده شهید تازه شناسایی‎شده دانشگاه علامه