مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:502021-12-08سياسي

اجرای طرح امام محله در 4000 مسجد کشور/امامان محور گره گشایی هستند


قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای طرح امام محله در چهار مسجد کشور خبرداد و گفت: در این طرح قرار است که امامان جماعت مساجد، - ، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی شریک الامام اظهار کرد: دشمنان اسلام در عصر حاضر تمام عصاهای خود را به میدان نبرد آورده اند.

مدیر عامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی، حکومت لیبرال و رسانه ها را به عنوان نمونه هایی از عصای شیاطین امروز برشمرد و افزود: امپراتوری تزویر آخرین عصای شیطان است که بر زمین انداخته شده و برای مبارزه با این عصاها باید مقدمات ظهور منجی عالم را فراهم کنیم و این همان عصای موسی است که تمام آنها را خواهد بلعید.

میرمحمدیان تصریح کرد: ظهور وقتی اتفاق می افتد که مردم مقدمات آن را فراهم کنند و آمادگی پذیرش حکومت بر حق امام زمان را داشته باشند.

وی اضافه کرد: دلیل مهمی که پیامبر اسلام (ص) توانست در برپایی حکومت خود موفق شود این بود که مردم می دیدند که پیامبر درد مردم را درد خود می داند و بر هدایت و سعادتشان اصرار دارد.

قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: برای رسیدن به حرکت جهانی باید امامانی در لایه های میانی جامعه داشته باشیم تا این امامان مردم را پای کار بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح امام محله در 4000 مسجد کشور/امامان محور گره گشایی هستند

اجرای طرح امام محله در 4000 مسجد کشور/امامان محور گره گشایی هستند