مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-08سياسي

با استعفای رحیمی شعرباف، صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر «پیمان صالحی» را به عنوان «معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب کرد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر پیمان صالحی را به عنوان معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر صالحی آورده است؛ باعنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری مدیران و کارکنان (یاوران علمی) آن معاونت و دانشگاه ها، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری کشور با رویکردی تحول گرایانه و مساله محور در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی به انجام رسانید.

_ توجه ویژه به تحقیقات بنیادی و کاربردی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی در جهت حل مشکلات جامعه و افزایش سهم جمهوری اسلامی در گسترش مرزهای دانش این حوزه ها _فعال سازی دبیرخانه شورای علوم، تحقیقات و فناوری با نصب العین قراردادن اسناد بالادستی برای ایجاد همگرایی و استفاده حداکثری از ظرفیت کلیه نهادهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با استعفای رحیمی شعرباف، صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم شد

با استعفای رحیمی شعرباف، صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم شد