مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:102021-12-08بين الملل

وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی بسیار اسفناک است


کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در نشست کمیته پیگیری حقوق مسلم ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد: وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی بسیار اسفناک است.

- به نقل از خبرگزاری آناتولی، میشل باشله، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در نشست کمیته پیگیری حقوق مسلم ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد: وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی بسیار اسفناک است.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در این خصوص افزود: 15 سال است که اسراییل غزه را محاصره زمینی، دریایی و هوایی کرده و مردم این کشور در شرایط بسیار اسفناکی هستند.

میشل باشله با بیان اینکه محدودیت آزادی تردد، دسترسی فلسطینی ها به خدمات اولیه مانند بیمارستان را دشوار کرده، تاکید کرد: فلسطینیانی که با واقعیت اشغال و محاصره زندگی می کنند به طور سیستماتیک از حقوق و آزادی های اساسی خود محروم هستند.

وی ضمن ابراز نگرانی عمیق از اعمال زور نامتناسب رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان که به منجر مرگ آنها می شود، تصریح کرد: تنها در سال جاری 15 کودک در قدس شرقی و کرانه باختری کشته شده اند.

باشله ضمن انتقاد شدید از نقض حقوق بشر در فلسطین، گفت: دستگاه قضایی خشونت شهرک نشینان علیه فلسطینیان را نادیده می گیرد؛ وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی بسیار وخیم و فاجعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی بسیار اسفناک است

وضعیت حقوق بشر در فلسطین اشغالی بسیار اسفناک است