مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-08بين الملل

رزمایش آمریکا با مشارکت گروه های کرد در شرق سوریه


نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه با مشارکت نیروهای دو گروه تروریستی ی پ ک و پ ک ک در حومه دیرالزور شرقی رزمایش برگزار کردند.

- نیروهای آمریکایی مستقر در سوریه با مشارکت نیروهای دو گروه تروریستی "ی پ ک" و "پ ک ک" در حومه دیرالزور شرقی رزمایش برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، منابع محلی امروز چهارشنبه گفتند، دهها سرباز آمریکایی و سه تانک و تعدادی از خودروهای زرهی روز سه شنبه در رزمایشی با استفاده از گلوله های واقعی برای شلیک به سمت اهدافی که از قبل مشخص شده بودند، شرکت کردند.

در این رزمایش یک روزه دهها نیروی تروریستی با خودروهای زرهی خود شرکت کردند.

منابع مذکور گفتند، این رزمایش در بیابان شهرک ابوخشب نزدیک گذرگاه شهرک الصالحیه تحت کنترل دولت سوریه اجرایی شد که یکی از مهمترین نقاط استقرار نیروهای متحد سوریه است.

هفته پیش آمریکا تیپی از نیروهای ویژه خود را از عراق به پایگاه نظامی خود در شهر رمیلان واقع در شمال شرقی سوریه فرستاد و به آموزش نیروهای تروریستی ی پ ک پرداخت.

آمریکا از سال 2015 به بهانه مبارزه با داعش، به آموزش و انجام رزمایش با نیروهای ی پ ک را در پایگاه های نظامی خود و تعدادی از اردوگاه های شرق سوریه ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش آمریکا با مشارکت گروه های کرد در شرق سوریه

رزمایش آمریکا با مشارکت گروه های کرد در شرق سوریه