مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:402021-12-08سياسي

رونمایی از اثر 13 جلدی آموزش گام به گام زبان فارسی در قم


معاون پژوهش جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به تهیه یک اثر 13 جلدی برای آموزش گام به گام زبان فارسی به طلاب خارجی گفت: این اثر 21 آذرماه طی مراسمی با حضور حدادعادل در قم رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجید عبادی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی برگزار شد، با اشاره به شکل گیری دبیرخانه هفته پژوهش در جامعه المصطفی اظهار کرد: دستیابی به مرجعیت علمی جامعه المصطفی دنبال می شود و ما در کنار آموزش و پژوهش به مسائل فرهنگی توجه خاص داریم.

وی اضافه کرد: افرادی که می خواهند در چارچوب دانشگاه به فراگیری آموزه های دینی بپردازند در این مجموعه گردهم آمده و فعالیت های پژوهشی را دنبال می کنند.

معاون پژوهش جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: دانش در کنار پژوهش است که می تواند کارساز باشد و علم نافع باید ثمره داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه علوم اسلامی و علوم انسانی اسلامی در فعالیت های پژوهشی المصطفی مورد توجه قرار می گیرد، گفت: از ظرفیت اساتید به صورت ویژه استفاده کرده ایم تا بتوانیم دانش آموختگان خود را به سمت پژوهش سوق دهیم.

عبادی با بیان اینکه شعار هفته پژوهش مانع زدایی و پشتیبانی از پژوهش است، تصریح کرد: نبود سناریو، سستی و ضعف در تصمیم گیری ها از موانع پژوهش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اثر 13 جلدی آموزش گام به گام زبان فارسی در قم

رونمایی از اثر 13 جلدی آموزش گام به گام زبان فارسی در قم