مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:402021-12-08سياسي

رییس مجلس وارد استانبول شد


رییس مجلس شورای اسلامی که برای حضور در شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی به ترکیه سفر کرده است، لحظاتی پیش وارد فرودگاه استانبول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، قرار دارد و امیدوارم این روابط به ارتقای بیشتر همکاری ها منجر شود.

  براساس این گزارش، رییس مجلس کشورمان علاوه بر حضور و سخنرانی در اجلاس PUIC، با برخی رؤسای مجالس حاضر در این نشست نیز گفت وگو خواهد کرد.

همچنین دیدار و گفت وگو با تجار و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه با هدف رفع موانع توسعه روابط تجاری دو کشور، از دیگر برنامه های رییس مجلس در حاشیه این اجلاس است.

سارا فلاحی، ابراهیم رضایی و ابوالفضل عمویی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، عادل نجف زاده رییس گروه دوستی و پارلمانی ایران و ترکیه و رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امورخارجه، آقای قالیباف را در این سفر و حضور در اجلاس PUIC همراهی می کنند.

اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) با موضوعات محوری فلسطین، مهاجرت و افغانستان ، در روزهای 9 و 10 دسامبر (18 و 19 آذر) در شهر استانبول و به میزبانی مجلس ترکیه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس وارد استانبول شد

رییس مجلس وارد استانبول شد