مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-08سياسي

آبیاری مزارع سبزی تبریز با فاضلاب!


موضوعات مختلفی از جمله زباله های بیمارستانی، آبیاری سبزی کاری ها که با آب فاضلاب انجام می ‎شود، چرم شهر و فاضلاب صنعتی در سبزی کاری و کاشت ها استفاده می شود و کلی موضوعات دیگر که برای رفع مشکلات این مکان ها شاهد اقدامی از سوی محیط زیست نبوده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابابی اقدم در نشست وضعیت آلودگی هوای تبریز در صحن شورای اسلامی شهر تبریز در این رابطه با بیان اینکه ما ناگزیر مواردی را در صحن شورای اسلامی مطرح می کنیم، اظهار داشت: طبق وظایفی که قانون به عهده ما گذاشته است با استناد به ماده وظایف قانونی شوراها و مشخصا بندهای دو 19 20 و 21 شورا در خصوص بهداشت شهر که در اختیار اعضا شورا قرار گرفته و مبحث سلامتی از وظایف من شورای شهر اسبه این موضوع ورود پیدا کردم.

وی ادامه داد: ما شورای شهریم، کارمند و مدیر شهرداری نیستیم! در کنار نظارت ها محیط زیست  مجموعه ها نیز می تواند در برخی از مفاد قانونی در حوزه  محیط زیست  ورود کنند.

بابایی اقدم گفت:  موضوعات مختلفی از جمله زباله های بیمارستانی، آبیاری سبزی کاری ها که با آب فاضلاب انجام می ‎شود، چرم شهر و فاضلاب صنعتی در سبزی کاری و کاشت ها استفاده می شود و کلی موضوعات دیگر که برای رفع مشکلات این مکان ها شاهد اقدامی نبوده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری مزارع سبزی تبریز با فاضلاب!

آبیاری مزارع سبزی تبریز با فاضلاب!