مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:202021-12-08سياسي

پاسخ آذری جهرمی به ادعای تعطیلی 10 ساله برنامه فضایی کشور


اگر برنامه فضایی تعطیل بود، رییس جمهور از چه چیزی بازدید کرد که امیدوارکننده بود؟ آن 6ماهواره آماده پرتاب و خود ماهواره بر سیمرغ و ذوالجناح که بازدید شد و امیدواری ایجاد کرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در یادداشتی در پاسخ به اظهاراتی مبتنی بر تعطیلی 10 ساله برنامه فضایی پاسخ داد.

محمد جواد آذری جهرمی نوشت : مدتهاست دیگر اخبار رسمی را جدی پیگیری نمی کنم، اما دیشب تصویر دو توییت از چهره های رسمی و رسانه ای دولت سیزدهم، توسط یکی از وزرای سابق، برایم ارسال شد، که محتوای آن این بود که: رییس جمهور از دستاوردهای فضایی بازدید کرد، این دستاوردها امیدوارکننده بود و دولت سیزدهم هم با تشکیل شورای عالی فضایی به تعطیلی ده ساله برنامه فضایی خاتمه خواهد داد.

اگر برنامه فضایی تعطیل بود، رییس جمهور از چه چیزی بازدید کرد که امیدوارکننده بود؟ آن 6ماهواره آماده پرتاب و خود ماهواره بر سیمرغ و ذوالجناح که بازدید شد و امیدواری ایجاد کرد؛ در کدام دولت طراحی و ساخته شد؟ قرارداد های خارجی خرید ماهواره های GEO و LEO ایران در چه زمانی منعقد و با همه دشواری های مالی، پرداخت ها انجام شد؟ عزیزان! تلاش شما برای توسعه ی صنعت مهم فضایی قابل تقدیر است، اما به فرمایش امیرالمومنین(ع): "انصاف ورزیدن، زینت و زیور فرمانروایی و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ آذری جهرمی به ادعای تعطیلی 10 ساله برنامه فضایی کشور

پاسخ آذری جهرمی به ادعای تعطیلی 10 ساله برنامه فضایی کشور