مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:102021-12-08اقتصادي

قیمت خودرو سال آینده کاهش می یابد


سال آینده با افزایش 50 درصدی تولید و کاهش قیمت تمام شده با نرخ های ثابت، قیمت خودرو در بازار کاهش خواهد یافت و قرعه کشی هم از بین می رود.

- به نقل از صدا و سیما، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به تصویب مجوز افزایش قیمت محصولات خودروسازان در ستاد تنظیم بازار افزود: هم اکنون صنعت خودرو در کشور وضع مالی مناسبی ندارد که بخشی از آن بدلیل ناکارآمدی خودرو سازان و بخش دیگر بخاطر وضعیت اقتصادی کشور در سال های گذشته ایجاد شده است.

وی گفت: یکی از اقداماتی که برای اصلاح صنعت خودرو انجام شد اصلاح قیمت های خودروسازان بود.

فاطمی امین افزود: پیشنهاد اصلاح قیمت های خودرو در هفته های گذشته در ستاد تنظیم بازار مطرح شد و مورد بررسی دقیق قرار گرفت و در بسیاری از موارد، چون قیمت های پیشنهادی بیش از ضوابط موجود بود، ستاد با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرد و بنابراین، قرار شد مبنای قیمت های جدید هم، طبق ضوابط قبلی شورای رقابت یعنی نرخ گذاری بر اساس نرخ تورم که هر شش ماه اعلام می شود تعیین شود.

وزیر صنعت همچنین گفت: ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفت که در خصوص قیمت های خودرو همان ضوابط قبلی اعمال شود و با توجه به اینکه آخرین بار در اردیبهشت ماه گذشته قیمت های خودرو افزایش یافته بود به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو سال آینده کاهش می یابد

قیمت خودرو سال آینده کاهش می یابد