مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-08بين الملل

نشست بایدن و پوتین: قوانین تعامل یا پیوند دادن درگیری؟


این دیدار مجازی که به مثابه اولتیماتوم واشنگتن به مسکو درباره هرگونه تهاجم علیه اوکراین و هشدار جدی درباره عواقب این امر به ویژه اعمال بی سابقه ترین و گسترده ترین تحریم ها علیه روسیه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه روز سه شنبه با جو بایدن همتای آمریکایی خود به شکل مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس، دیدار کرد.

که برخی از رسانه ها مدت آن را 2 ساعت تخمین زدند.

روسای جمهوری دو کشور درباره مسائل مختلفی به بحث پرداختند.

به گفته جیک سولیوان مشاور امنیت ملی آمریکا، محور اصلی گفت وگوهای دو طرف، مساله اوکراین بود و جو بایدن در این دیدار، برحمایت آمریکا از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید کرد.

سالیوان اظهار داشت که بایدن به صراحت اعلام کرد اگر روسیه به اوکراین حمله کند، آمریکا و متحدانش با اقدامات قوی اقتصادی پاسخ خواهند داد.

ولادیمیر پوتین از بایدن خواست تا آمریکا ضمانت هایی درباره عدم توسعه ناتو به سوی مرزهای روسیه دهد و همزمان، تمامی اقدامات دوجانبه در خصوص کاهش فعالیت هیات های دیپلماتیک در دو کشور متوقف شود.

در واقع این دیدار مجازی که به مثابه اولتیماتوم واشنگتن به مسکو درباره هرگونه تهاجم علیه اوکراین و هشدار جدی درباره عواقب این امر به ویژه اعمال بی سابقه ترین و گسترده ترین تحریم ها علیه روسیه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بایدن و پوتین: قوانین تعامل یا پیوند دادن درگیری؟

نشست بایدن و پوتین: قوانین تعامل یا پیوند دادن درگیری؟