مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-08دانش

43 پژوهشگر و فناور برتر استان اردبیل تجلیل شدند


دبیر ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل گفت: 43 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل در حوزه های مختلف تجلیل می شوند.

- داود سیف زاده 17 آذر در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: دو نفر از بخش دانشگاهی در گروه های علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان نفر اول و نفر دوم، سه نفر از گروه های علوم پزشکی پایه و سه نفر از گروه علوم پزشکی بالینی، 7 پژوهشگر دستگاه های اجرایی، 3 پژوهشگر از مراکز تحقیقاتی دستگاه های اجرایی، 8 فناور برتر، 3 معلم، 3 دانش آموز و تعدادی دانشجو یا دانش آموخته دانشگاه ها انتخاب و تجلیل می شوند.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم رونمایی از کتاب منتشر شده اعضای هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی انجام می شود، تصریح کرد: این کتاب ها 45 عنوان هستند که در حوزه های فنی مهندسی، کشاورزی، علوم انسانی و علوم پایه منتشر شده اند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این کتاب ها از مهرماه 1399 تا آبان ماه 1400 منتشر شده اند، ادامه داد: استقبال اعضای هیئت علمی، با عنایت به حمایت های دانشگاه در قالب حق التالیف و حق ترجمه و همچنین کمک هزینه انتشار و چاپ کتاب از محل گرنت، بسیار مناسب ارزیابی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 پژوهشگر و فناور برتر استان اردبیل تجلیل شدند

43 پژوهشگر و فناور برتر استان اردبیل تجلیل شدند