مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:452021-12-08سياسي

تاکید استاندار بر جلوگیری از هدر رفت آب از مرزهای سیستان و بلوچستان


استاندار سیستان و بلوچستان بر جلوگیری از هدر آب از مرزهای سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: ضروری است مسوولان دستگاه های اجرایی استان با هماهنگی فرمانداران با ارائه راهکارهای مناسب از هدر رفت آب از مرزهای کشور جلوگیری کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان بر جلوگیری از هدر آب از مرزهای سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: ضروری است مسوولان دستگاه های اجرایی استان با هماهنگی فرمانداران با ارائه راهکارهای مناسب از هدر رفت آب از مرزهای کشور جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در نشست شورای آب استان با اشاره به اهمیت حفظ منابع آب موجود در چاه نیمه های سیستان افزود: ضروری است شرکت آب منطقه ای استان به منظور کاهش تبخیر منابع آبی چاه نیمه ها از طرح های تحقیقاتی در این زمینه حمایت کند تا اقدامات به صورت علمی و پژوهشی به بهترین نحو انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به منظور تامین آب مورد نیاز استان به روش شیرین سازی آب دریای عمان به ظرفیت 275 هزار متر معکب در شبانه روز بزودی وارد عمل می شود.

وی بیان کرد: خشکسالی های بیش از 20 سال و در پی آن کاهش ذخایر منابع آبی، این استان را با چالش های جدی در حوزه تامین منابع آب روبه رو کرده که با علمیاتی شدن پروژه شیرین سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر جلوگیری از هدر رفت آب از مرزهای سیستان و بلوچستان

تاکید استاندار بر جلوگیری از هدر رفت آب از مرزهای سیستان و بلوچستان