مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-08پزشكي

تامین زمین برای پرستاران در طرح ملی مسکن پیگیری می شود


استاندار فارس با اشاره به اهمیت تامین مسکن برای پرستاران، متعهد شد که تامین زمین برای مسکن پرستاران در طرح جهش ملی مسکن را پیگیری کند.

- دکتر محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 17 آذر در آیین گرامیداشت روز پرستار ضمن قدردانی از تلاش های همیشگی جامعه فداکار پرستاری به ویژه در دوسال گذشته، عنوان کرد: با شیوع بیماری کرونا شاهد از خودگذشتگی پرستارانی بودیم که سلامت و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت جامعه کرده اند.

او با بیان اینکه تلاش های جامعه پرستاری در راه آسایش و رفاه جامعه و رضایت خداوند با جایگزین هایی مادی قابل جبران نیست، اظهار کرد: به رغم نیت خداگونه پرستاران عزیز وظیفه ما این است که مطالبات به حق آنها را پیگیری کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه تعرفه گذاری نظام پرستاری یکی از نگرانی های پرستاران است، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب این موضوع باید با جدیت بیشتر پیگیری می شد اما اکنون این نوید را به پرستاران عزیز می دهیم که دولت سیزدهم این نگرانی را پیگیری خواهد کرد.

ایمانیه تاکید کرد: مدیریت ارشد استان نیز تلاش ها و رایزنی های لازم در سطوح ملی را به کار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم گرامیداشت روز پرستار، با حضور مقام های ارشد استان فارس و شهرستان شیراز در محل دانشکده پرستاری این شهر، برگزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین برای پرستاران در طرح ملی مسکن پیگیری می شود

تامین زمین برای پرستاران در طرح ملی مسکن پیگیری می شود