مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-08بين الملل

عذرخواهی نخست وزیر انگلیس به دلیل انتشار یک فیلم


در ویدئو یکی از مشاوران جانسون از استراتون می پرسد: من گزارش هایی را در توییتر مشاهده کرده ام مبنی بر اینکه یک جشن کریسمس در داونینگ استریت برگزار شده است.

- آیا این گزارش ها را تایید می کنید؟ بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه پس از انتشار ویدئویی از کارکنان دفتر وی در حال تمسخر و خنده درمورد یک جشن بزرگ که در جریان قرنطینه کریسمس سال گذشته در ساختمان نخست وزیری برگزار شد، زمانی که برپایی این گردهمایی ها ممنوع بود، عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وی ضمن عذرخواهی در پارلمان انگلیس بابت اهانت روی داده، گفت که درصورت اثبات نقض قوانین، برخورد انضباطی به اجرا گذاشته می شود.

جانسون و وزرای کابینه اش بارها گفته اند که قوانین در جریان گردهمایی های اواخر سال 2020 زیرپا گذاشته نشده است، اما روزنامه میرور گزارش داد که نخست وزیر انگلیس در یک میهمانی صحبت می کرد و تیم وی در تجمعی 40 تا 50 نفره با مصرف مشروبات الکلی شرکت کرده بودند.

ویدئویی که از شبکه آی تی وی پخش شد، آلگرا استراتون سخنگوی وقت جانسون را در سال 2020 نشان می دهد که در یک تمرین برای کنفرانس مطبوعاتی درمورد پاسخ به یک سوال احتمالی درباره این پارتی، شوخی می کرده و جوک می گفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی نخست وزیر انگلیس به دلیل انتشار یک فیلم

عذرخواهی نخست وزیر انگلیس به دلیل انتشار یک فیلم