مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-08پزشكي

واکسیناسیون کرمانشاهی ها بر روی دور تند/ بدون معطلی واکسن بزنید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با تلاش های انجام شده در یک هفته آینده به پوشش 90 درصدی واکسیناسیون عمومی خواهیم رسید و این مهم دور از دسترس نیست.

- ابراهیم شکیبا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تشکر از کارکنان بهداشت و درمان که  طی این دو سال اپیدمی بیماری کرونا، تمام وقت برای مهار و تزریق واکسن مستمر و جدی انجام شود که افراد هر چه سریع تر به مراکز مراجعه کنند یا مراقبین سلامت و بهورزان به درب منازل افراد مراجعه کرده و واکسن کرونا را تزریق کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تأکید بر استقرار هدفمند تیم های سیار واکسیناسیون در حاشیه شهر به صورت هدفمند، گفت: تیم های سیار به صورت هدفمند در محله های حاشیه شهرها مستقر می شوند و در مواردی که افراد از تزریق واکسن کرونا ممانعت می کنند حضور و مداخله پزشکان بسیار موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با تلاش های انجام شده در یک هفته آینده به پوشش 90 درصدی واکسیناسیون عمومی خواهیم رسید و این مهم دور از دسترس نیست.

شکیبا تأکید کرد: نباید در هیچ کدام از مراکز تجمیعی واکسیناسیون معطلی برای فردی پیش بیاید و باید در همان چند دقیقه نخست تزریق انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرمانشاهی ها بر روی دور تند/ بدون معطلی واکسن بزنید

واکسیناسیون کرمانشاهی ها بر روی دور تند/ بدون معطلی واکسن بزنید