مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-08سياسي

دستور استاندار سمنان برای توجه به اشتغال معتادان بهبودیافته


اشتغال معتادان بهبودیافته پس از رهایی از دام اعتیاد، امری بسیار حائز اهمیت است که ضرورت دارد به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقدامات در حوزه مبارزه با مواد مخدر، جهاد اکبر است، اظهار کرد: امروز بحث اعتیاد و مواد مخدر، یکی از روش های تهاجم فرهنگی است و باید در این حوزه اقدامات پیشگیرانه فرهنگی با استفاده از ظرفیت خانواده ها و متولیان امر فرهنگ در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در جنگ نظامی، تهاجم مشخص است و درگیر مرزها هستیم؛ اما در تهاجم فرهنگی، تهاجم آرام، آهسته و خاموش است و در این نوع از تهاجم، تفکرات، اندیشه ها و مغزها، مورد هجوم دشمنان قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان پرچم دار مقابله و مبارزه با مواد مخدر است، افزود: ما باید در زمینه مقابله و مبارزه با مواد مخدر، متمرکز بر کار فرهنگی و کاهش تقاضا باشیم؛ چراکه در صورت کاهش تقاضا، کاهش عرضه در حوزه مواد مخدر نیز تحقق می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار سمنان برای توجه به اشتغال معتادان بهبودیافته

دستور استاندار سمنان برای توجه به اشتغال معتادان بهبودیافته