مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-08سياسي

با تامین تعهدات بخش خصوصی، از اهالی شهر جدید سهند عوارض اخذ نشود


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار شد تا حداکثر به مدت پنج سال از اهالی شهر جدید سهند عوارض اخذ نشود.

- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار شد با تامین تعهدات بخش خصوصی، از اهالی شهر جدید سهند عوارض اخذ نشود ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار شد تا حداکثر به مدت پنج سال از اهالی شهر جدید سهند عوارض اخذ نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ، متن نامه ی علیرضا منادی به شرح زیر است: حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران به استحضار عالی می رساند اخیرا بزرگراه تبریز به شهر جدید سهند با مشارکت شرکت عمران شهر جدید سهند و بخش خصوصی پس از سال ها معطلی احداث شده و دل مردم را شاد و به آنان آمید داده است.

ضمن اعلام سپاسگزاری از عنایت جنابعالی به طرح های عمرانی و توسعه ای تبریز ، که شهر اولین های ایران می باشد، پیرو مکاتبه اعضای محترم شورای اسلامی شهر جدید سهند(پیوست) مبنی بر نگرانی از دایر نمودن باجه های عوارض جهت اخذ عوارض از اهالی شهر جدید سهند که عمدتا ساکنین مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تامین تعهدات بخش خصوصی، از اهالی شهر جدید سهند عوارض اخذ نشود

با تامین تعهدات بخش خصوصی، از اهالی شهر جدید سهند عوارض اخذ نشود