مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-08پزشكي

درخواست بیماران «MS» همدان: «نشاط» را از ما نگیرید، نگران ترمان نکنید


بیماران « MS» همدان مدتی است خدمات قابل توجهی را در کلینیک «نشاط» دریافت می کنند که با راه اندازی مرکز دیگری برای آنها در بیمارستان بعثت نگران جمع آوری کلینیک هستند.

- خبرگزاری فارس ـ همدان، چند سالی است بیماران مبتلا به MS دغدغه مراجعه به بیمارستان های عمومی را ندارند تا برای بیماری خاص خود درگیر مشکلات دیگر شوند؛ اما چند روزی است تصمیم گرفته شده تا بستری این بیماران از کلینیک نشاط به بیمارستان بعثت منتقل شود و این موضوع باعث نگرانی هایی شده چراکه بیماران این کلینیک را محیطی آرام، سالم و به دور از استرس و هیاهوی بیمارستانی و در شرایط فعلی خطرات کرونا می دانند.

برخی از بیماران نسبت به این مسئله گلایه هایی داشتند و خواستار انعکاس موضوع از طریق رسانه ها و رساندن پیام خود به گوش مسوؤلان و جلوگیری از این اتفاق بودند، به همین  خاطر سری به کلینیک نشاط زدیم و از نزدیک موضوع را جویا شدیم.

یکی از بیماران این کلینیک با بیان اینکه ما و تمام بیماران از خدمات کلینیک نشاط بسیار راضی هستیم، اظهار کرد: این مرکز اختصاص به بیماران MS دارد و بسیار تمیز و با چشم اندازی مناسب به بیمارانی که با مشکلات متعدد جسمی دست و پنجه نرم می کنند و به روحیه شاد احتیاج دارند، خدمات ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بیماران «MS» همدان: «نشاط» را از ما نگیرید، نگران ترمان نکنید

درخواست بیماران «MS» همدان: «نشاط» را از ما نگیرید، نگران ترمان نکنید