مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-08سياسي

کارآفرینی با پرورش گوسفندانی با نژادهای خاص/ایده ای که به یک حرفه خانوادگی تبدیل شد


جوان موفق 24ساله فیروزآبادی با تکیه بر دانش و پشتکار خود توانسته است گوسفندانی با نژاد خاص در شهرستان فیروزآباد پرورش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، پرورش گوسفند از گذشته تاکنون مورد توجه مردم در روستاها و عشایر بوده است و این گوسفندان دارای نژادهای مختلفی هستند و برای افرادی که به شغل دامداری علاقه مند هستند شناخت نوع نژاد از اهمیت به سزایی برخوردار است.

برای پرورش گوسفند پرسود باید بهترین نژادها را شناخت چون تمام نژادها برای پرورش مناسب نیستند و هم چنین بودجه و سازگار بودن دام با محیطی که می خواهید در آن پرورش دهید از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب و خرید دام است.

بعد از کلی دردسر بالاخره نشانی از کارآفرین برتر در زمینه پرورش گوسفندان با نژاد خاص در شهرستان فیروزآباد یافتم تا مصاحبه ای با او انجام دهم؛ جوانی با اهداف بلند و امید فراوان، درمورد انگیزه و اهداف او در این زمینه خاص کارآفرینی جویا شدم و او با سعه صدر به همه سوالات من را پاسخ داد.

ایده ای برای درآمدزایی مهدی نجفی 24ساله که دانشجوی رشته کشاورزی، ساکن اسماعیل آباد از توابع شهرستان فیروزآباد است صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی بعد از گرفتن دیپلم تصمیم گرفتم تا با راه اندازی یک کار پردرآمد برای خود و خانواده ام وضعیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی با پرورش گوسفندانی با نژادهای خاص/ایده ای که به یک حرفه خانوادگی تبدیل شد

کارآفرینی با پرورش گوسفندانی با نژادهای خاص/ایده ای که به یک حرفه خانوادگی تبدیل شد