مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-08سياسي

ملا هبت الله خواستار رفع مشکلات متقاضیان خروج از افغانستان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دراین پیام ملا هبت الله آخوند زاده از استانداران و مسوولان خواسته است با همکاری عالمان دینی نسبت به شناسایی و رفع مشکلات افرادی که قصد خروج از کشور را دارند ، - در پی موج مهاجرت گسترده افغان ها به خارج از کشور ملا هبت الله آخوند زاده رهبر طالبان در فرمانی خواستار رفع مشکلات افرادی شد که قصد خروج از کشور را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دراین پیام ملا هبت الله آخوند زاده از استانداران و مسوولان خواسته است با همکاری عالمان دینی نسبت به شناسایی و رفع مشکلات افرادی که قصد خروج از کشور را دارند ، گام بردارند.

در این پیام آمده است افرادی که به علت مشکلات اقتصادی و سیاسی به همراه کودکان و زنان قصد ترک کشور و رفتن به کشورهای غربی دارند با مشکلات امنیتی ،اخلاقی و دشواری مواجه می شوند.

وی افزود:عقاید و ارزش های معنوی این افراد در کشورهای غربی با خطر مواجه می شود.

براساس گزارش رسانه ها ،انتقام جویی و ترور تعدادی از مقامات امنیتی دولت سابق از سوی برخی از مقامات طالبان و افراد خودسر در کنار فقر و گرسنگی باعث شده است که همه روزه بر تعداد افرادی که اقدام به مهاجرت و ترک این کشور می کنند افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملا هبت الله خواستار رفع مشکلات متقاضیان خروج از افغانستان شد

ملا هبت الله خواستار رفع مشکلات متقاضیان خروج از افغانستان شد