مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-08اجتماعي

مشارکت بیش از 38 دانش آموز در طرح های پژوهشی چهارمحال و بختیاری


مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش چهار برابری حضور دانش آموزان استان در طرح های پژوهشی، گفت: امسال بیش از 38 هزار دانش آموز در این طرح ها مشارکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرحناز قائدامینی در آیین اختتامیه هفته پژوهش که ظهر چهارشنبه در شهرکرد برگزار شد با بیان اینکه پژوهش فرصتی عظیم برای قدم برداشتن در حوزه پیشرفت و توسعه است، اظهار کرد: همکاری دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری با آموزش و پرورش باید افزایش یابد.

وی بها دادن به آموزش پرورش و قشر دانش آموز را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: با حمایت از دانش آموزان می توان آن ها را برای ورود به دانشگاه و انجام کارهای بزرگ تحقیقاتی و پژوهشی آماده کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دانش آموزان با توشه علمی بالا می توانند آینده کشور را در مسیر رشد و توسعه سوق دهند.

قائدامینی با بیان اینکه اگر پژوهشی انجام نگیرد علمی به وجود نمی آید، افزود: کارهای پژوهشی با موضوعات به روز می تواند موجب رشد و توسعه کشور شود.

وی با اشاره به اینکه دانش و پژوهش علت و معمول یکدیگر هستند، گفت: شیوع کرونا موجب برگزاری کلاس های آموزشی در فضای مجازی شد که این مهم عدالت آموزشی را به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 38 دانش آموز در طرح های پژوهشی چهارمحال و بختیاری

مشارکت بیش از 38 دانش آموز در طرح های پژوهشی چهارمحال و بختیاری