مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-08اقتصادي

دولت آمریکا تامین کمک هزینه تولید تراشه را به تعویق انداخت


جینا ریموندو، وزیر بازرگانی آمریکا گفت: تلاش ها در کنگره آمریکا برای تصویب بودجه 52 میلیارد دلاری برای افزایش تولید انواع نیمه هادی ها ممکن است به سال دیگر کشیده شود.

- به نقل از رویترز، دولت ایالات متحده ممکن است تا سال 2022 نتواند بودجه مورد نیاز برای افزایش تولید انواع نیمه هادی را تأمین کند.

وزیر بازرگانی آمریکا اضافه کرد: همچنان قانونگذاران ایالات متحده را تحت فشار قرار می دهد تا بودجه ای را برای رسیدگی به بحران عرضه تراشه که تولید خودرو را کاهش داده و سایر صنایع را تحت تأثیر قرار داده است، تصویب کنند.

وی گفت: قانونگذاران کنگره متعهد به رسیدگی به این موضوع هستند.

رایموندو در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با معاون اجرایی کمیسیون اروپا مارگرته وستاگر به خبرنگاران گفت: اگر این کار امسال انجام نشود، ما در 1 ژانویه ما دوباره به آن خواهیم پرداخت.

تنها دلیل تعویض رسیدگی به این موضوع دستور کار گسترده و برنامه های متعدد آنهاست مدیران کسب و کارهای مختلف هم به طور فزاینده ای نگرانند که کنگره نتواند قبل از آغاز تعطیلات کریسمس در مورد تأمین مالی طرح حمایت از تولید نیمه هادی ها به توافق برسد.

در 17 نوامبر، رهبران مجلس نمایندگان و سنا اعلام کردند برای توافق نهایی در مورد تصویب لایحه ای برای تقویت رقابت فناورانه ایالات متحده با چین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا تامین کمک هزینه تولید تراشه را به تعویق انداخت

دولت آمریکا تامین کمک هزینه تولید تراشه را به تعویق انداخت