مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-08سياسي

حشمتی: جنبش دانشجویی چهارمحال و بختیاری می تواند در جهت توسعه استان کمک کار باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، پویا حشمتی، دبیر شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم روز دانشجو گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان نیز در مورد فعالیت جنبش دانشجویی گفت: جنبش دانشجویی می تواند به استانداری و مجموعه آن در جهت توسعه استان می تواند کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، پویا حشمتی، دبیر شواری تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم روز دانشجو گفت: با تغییرات ایجاد شده در دولت لازم است جنبش های دانشجویی به عنوان مشاور وارد عمل شود و در همراهی با مسئولان به پیشرفت همه جانبه کشور کمک کنند.

حشمتی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان معلمان انسان ساز را تربیت می کند، افزود: همچنان نگاه صحیحی به این دانشگاه در استان نشده است و لازم است برای ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری به شکلی جدی اقدام شود.

وی همچنین به ضرورت حمایت از گروه های جهادی دانشجویی اشاره و تصریح کرد: این گروه ها پیشگام دیگر گروه های جهادی به شمار می روند، اما متاسفانه کمبود اعتبارات در این بخش مشهود است.

پوریا حشمتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان نیز در خصوص جنبش دانشجویی اظهار داشت: جنبش دانشجویی می تواند به استانداری و مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشمتی: جنبش دانشجویی چهارمحال و بختیاری می تواند در جهت توسعه استان کمک کار باشد

حشمتی: جنبش دانشجویی چهارمحال و بختیاری می تواند در جهت توسعه استان کمک کار باشد