مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-08دانش

آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد از آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در این مرکز خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد از آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در این مرکز خبر داد.

مهسا پرنیان، اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه 1400، در 16 رشته دانشجو می پذیرد.

وی با ذکر اینکه مهلت ثبت نام در مراکز علمی کاربردی سطح استان از 16 آذر ماه جاری آغاز شده و تا 22 آذر ماه ادامه دارد، افزود: داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مرکز، از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

or اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی، پرنیان عناوین این رشته ها را شامل کاردانی امور بانکی، حقوق ثبتی، امور فرهنگی، دستیاری مشاغل حقوقی، روابط عمومی، شبکه های کامپیوتری، فناوری اطلاعات، برنامه سازی کامپیوتری، دستیاری حقوق امور قضایی و باغبانی – تولیدات گلخانه ای ذکر کرد.

وی همچنین رشته های کارشناسی را شامل حقوق ثبت اسناد و املاک، روابط عمومی، مدیریت امور فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری و مدیریت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد

آغاز ثبت نام در رشته های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد