مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-08اقتصادي

اصلاح احکام و پرداخت معوقات متناسب سازی حقوق بازنشستگان فولاد


یکی از مهم ترین اقدامات اخیر صندوق بازنشستگی فولاد در راستای تکریم بازنشستگان صنعت فولاد؛ افزایش سقف وام ضروری آن ها است.

- یکی از مهم ترین اقدامات اخیر صندوق بازنشستگی فولاد در راستای تکریم بازنشستگان صنعت فولاد؛ افزایش سقف وام ضروری آن ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش عملکرد سه ماهه صندوق بازنشستگی فولاد تشریح شده است که افزایش صد درصدی میزان وام ضروری بازنشستگان از مبلغ 4 میلیون تا سقف 8 میلیون تومان بدون بهره با اقساط 24 ماهه، با هدف برطرف کردن بخشی از مشکلات بازنشستگان و پاسخگویی و ساماندهی نیازهای ضروری آنها در دستور کار و اولویت آن صندوق قرار گرفته است.

از دیگر اقدامات صورت گرفته که تحولی در حاکمیت شرکتی را نوید می دهد، پیگیری واگذاری سهام شرکت های دولتی در کمیسیون فرعی دولت به مبلغ 12 هزار و 68 میلیارد ریال بابت مطالبات محقق نشده صندوق از منابع حاصل از واگذاری سهام شرکت های ذوب آهن اصفهان به مبلغ 4 هزار و 800 میلیارد ریال و ماشین سازی و ریخته گری تبریز و املاک ایل گلی به مبلغ 7 هزار و 268 میلیارد ریال از محل جز (1) بند (و) تبصره (2) قانون بودجه سال جاری کل کشور است.

در بخش اصلاح ساختار و رفع موانع توسعه، صندوق فولاد اقدامات موثری را صورت داده که از آن جمله می توان به شرکت در نشست کمیسیون اقتصادی با موضوع بررسی مشکلات صنعت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح احکام و پرداخت معوقات متناسب سازی حقوق بازنشستگان فولاد

اصلاح احکام و پرداخت معوقات متناسب سازی حقوق بازنشستگان فولاد