مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-08سياسي

نمایشگاه هفته پژوهش فرصتی برای ارتباط صنعت و دانشگاه است


نمایشگاه هفته پژوهش فرصتی برای ارتباط بیشتر صنعت، دانشگاه و جامعه است و می تواند این ارتباط را تقویت کند.

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی البرز گفت: نمایشگاه هفته پژوهش فرصتی برای ارتباط بیشتر صنعت، دانشگاه و جامعه است و می تواند این ارتباط را تقویت کند.

احمدرضا فیروزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش که دانشگاه خوارزمی برپا شده است، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه سال گذشته به صورت مجازی برگزار شد ولی امسال به واسطه واکسیناسیون همگانی و کنترل ویروس کرونا، این رویداد به صورت حضوری برگزار شده است.

وی ادامه داد: هر چند انتظار می رفت در فرایند برگزاری این نمایشگاه هماهنگی بیشتری بین دستگاه های استان صورت می گرفت ولی امیدواریم نواقص موجود در سال های آینده برطرف شود.

وی افزود: این امکان وجود داشت با هماهنگی، تعداد شرکت کننده های این نمایشگاه بیشتر می شد و نماینده ای از دستگاه های مختلف در این رویداد حضور پیدا می کرد.

این مسئول توضیح داد: جهاد دانشگاهی البرز طبق روال سال های گذشته حضور فعالی در این نمایشگاه دارد و بخشی از توانمندی های حوزه پژوهشی خود را به بازدیدگان معرفی می کند.

رییس جهاد دانشگاهی البرز گفت: این نمایشگاه فرصتی برای ارتباط بیشتر صنعت، دانشگاه و جامعه است و می تواند این ارتباط را تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته پژوهش فرصتی برای ارتباط صنعت و دانشگاه است

نمایشگاه هفته پژوهش فرصتی برای ارتباط صنعت و دانشگاه است