مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-08اقتصادي

افزایش 2.5 برابری سرمایه گذاری در بخش مکانیزاسیون کشاورزی


رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت:از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به 6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه مکانیزاسیون صورت گرفته که با افزایش 2.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کامبیز عباسی افزود: امسال بیش از 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید ماشین های کشاورزی در اختیار بهره برداران قرار گرفت که این رقم با احتساب آورده کشاورزان بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان می شود.

وی افزایش سرمایه گذاری در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی در سال 1400 را نسبت به سال گذشته بی سابقه خواند و اظهار داشت: همزمان با رشد سرمایه گذاری در این بخش طی سال جاری، در عرضه ماشین های کشاورزی نیز موفقیت داشتیم به طوری که طی 8 ماهه امسال بیش از 21 هزار دستگاه تراکتور تحویل و یا در دست تحویل به کشاورزان داریم.

عباسی افزود: در سال جاری بیش از 16 هزار دستگاه تراکتور به صورت تسهیلاتی و بیش از 4700 دستگاه تراکتور به صورت پیش فروش نقدی به کشاورزان تحویل شده و یا در دست تحویل است.

وی ادامه داد: این تراکتورها در رده های سبک، متوسط، نیمه سنگین و سنگین هستند.

مجری پروژه تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی گفت: امسال در حوزه باغبانی کشور در فرآیند پیش فروش نقدی، یک سهمیه 700 دستگاهی هم اضافه بر سهمیه های قبلی به استان های کشور تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2.5 برابری سرمایه گذاری در بخش مکانیزاسیون کشاورزی

افزایش 2.5 برابری سرمایه گذاری در بخش مکانیزاسیون کشاورزی