مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-08سياسي

رمز ماندگاری علامه بلادی بوشهری(ره)


مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه مراجعه مجدد به دانش و نگرش علامه بلادی مبتنی بر نیازی است که جامعه به وجود این شخصیت بزرگ احساس می کند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور پیش از ظهر امروز در هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) با اشاره به شخصیت علامه بلادی بوشهری(ره) اظهار داشت: داشتن انگیزه بالا یکی از ویژگی های مهم علامه بلادی بوشهری(ره) است.

وی با بیان اینکه این شخصیت بسیار دغدغه مند بوده است گفت: این شور و شوریدگی و انگیزگی را به ایفا کرده و امروز جامعه نیاز مبرم به نقش آنان دارد.

بهجت‎ پور با بیان اینکه امروز وظیفه روحانیت است تا به مثابه یک جامعه رشید داشته ها و ارث محصول ایثارگری و فداکاری تلاش گذشتگان را نگهداری کنند گفت: اگر این اتفاق نیفتد انقلاب اسلامی ادامه پیدا نمی کند؛ امروز طلبه ها و دانشمندان حوزه دین مسؤولیت بسیار بزرگی دارند و در این عرصه با تعریف و ثناگویی یکدیگر راه به جایی نمی برند.

وی ادامه داد: امروز باید برای ماندگاری خون شهدا و انقلاب به عنوان شجره طیبه تلاش کنیم وگرنه مسؤولیت هر اتفاقی که نامیمون باشد بر دوش ما سنگینی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز ماندگاری علامه بلادی بوشهری(ره)

رمز ماندگاری علامه بلادی بوشهری(ره)