مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08اقتصادي

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه های پیشران


رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: این صندوق آماده است به جز پشتیبانی های معمول ارزی و ریالی خود از مگاپروژه های پیشران مصوب در ستاد هماهنگی اقتصادی حمایت ارزی کند.

- به نقل از صندوق توسعه ملی، مهدی غضنفری رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در آیین تودیع و معارفه معاونت اداری، مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی گفت: صندوق نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور و افزایش صادرات دارد.

وی افزود: در همین راستا صندوق آماده است به جز پشتیبانی های معمول ارزی و ریالی خود، از مگاپروژه های پیشران که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب شود حمایت ارزی کند و امید است شاهد تلفیق منابع هلدینگ های بزرگ، بانک های پشتیبان تولید و صندوق توسعه ملی برای یک تحرک بزرگ اقتصادی در سطح ملی و دستیابی به نرخ بالای رشد اقتصادی در کشور باشیم.

پیش از این، رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی در تشریح خطوط کلی و راهبردهای صندوق توسعه ملی، اظهار داشت: هم راستایی، هم افزایی و هماهنگی با سیاست های اقتصادی دولت در مسیر کنترل تورم و دستیابی به رشد پایدار، نخستین هدف صندوق توسعه ملی در دوره جدید کاری است.

در ادامه این جلسه، اعضای هیئت عامل صندوق توسعه ملی و نیز دستیار ویژه رییس هیئت عامل، هر یک نقطه نظرات خود را در خصوص اهمیت صندوق توسعه ملی و ارتقای جایگاه آن عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه های پیشران

آمادگی صندوق توسعه ملی برای حمایت از مگاپروژه های پیشران