مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-08اقتصادي

اجرای 7 کیلومتر نصب نیوجرسی در طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد


فرماندار اسدآباد از اجرای 7 کیلومتر نصب نیوجرسی در طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از اجرای 7 کیلومتر نصب نیوجرسی در طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه این شهرستان خبر داد.

سعید کتابی در شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد:طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد دارای دو قرار داد نصب نیوجرسی و روشنایی با اختصاص اعتباری افزون بر 14میلیارد تومان بوده که تاکنون در این طرح 7کیلومتر نیوجرسی و روشنایی اجرا و نصب شده و با مساعد شدن شرایط هوا در اسفند ماه مابقی طرح نیز اجرا خواهد شد.

وی یاد آور شد: اجرای 7 کیلومتر نصب نیوجرسی و روشنایی در گردنه اسدآباد در طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه شهرستان در حال حاضر از نقش بسزایی در رضایتمندی مردم و نیز کاهش تصادفات در این میزان از عملیات داشته که تسریع در روند پایان طرح ضرورت دارد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه اجرای تعریض گردنه اسدآباد و نیز جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه از نقش موثری در ایمن سازی این محور بر خوردار خواهد بود، خاطر نشان کرد: باتوجه به موقعیت استراتژیک شهرستان به عنوان یکی از کریدورهای غرب به مرکز و شمال کشور بسیاری از خودروهای سبک و سنگین از این مسیر در حال تردد بوده و این محور و گردنه اسدآباد یکی از مهمترین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 7 کیلومتر نصب نیوجرسی در طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد

اجرای 7 کیلومتر نصب نیوجرسی در طرح جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد