مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-08پزشكي

5 میلیون دوز واکسن «نورا» تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن ابوالقاسمی در مراسم روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اظهار داشت: حضرت زینب(س) اسوه پرستاری در صحرای کربلا بودند و روز پرستار به نام بانویی نام گذاری شده که بیشترین فداکاری را داشتند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) از قابلیت استفاده از واکسن نورا به عنوان دوز یادآور واکسن های کرونا و تولید 5 میلیون دوز از این واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حسن ابوالقاسمی در مراسم روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اظهار داشت: حضرت زینب(س) اسوه پرستاری در صحرای کربلا بودند و روز پرستار به نام بانویی نام گذاری شده که بیشترین فداکاری را داشتند.

وی افزود: در دو سال گذشته که با تهاجم ویروس کرونا روبه رو بودیم فداکاری های زیادی از سوی پرستاران صورت گرفت.

در بیمارستان بقیه الله (عج) در دوران کرونا هفت شهید مدافع سلامت تقدیم انقلاب اسلامی و مردم کردیم که در بخش های مختلف در این ایام به ارائه خدمات پرداختند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) گفت: ما پس از اخذ مجوز فاز سه تست انسانی، مطالعه واکسن نورا را به عنوان دوز بوستر (یادآور) شروع می کنیم و پس از تزریق واکس نورا به 10 هزار نفر، در صورت تایید وزارت بهداشت مجوز تولید آن را خواهیم گرفت؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 میلیون دوز واکسن «نورا» تولید شد

5 میلیون دوز واکسن «نورا» تولید شد