مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-08اقتصادي

ایمن سازی و استاندارد سازی تأسیسات بازار تاریخی اراک


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از آغاز طرح ایمن سازی و استانداردسازی یکی از سرای های بازار تاریخی اراک خبر داد.

- ، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان گفت: دومین جلسه دوره ای رسیدگی به مشکلات بازار تاریخی اراک با حضور نمایندگان مرتبط با حفاظت و نگهداری مجموعه بازار اراک از جمله ادارات برق، آب، شهرداری بافت تاریخی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اراک و نماینده کسبه برگزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای ایمنی بازار، ساماندهی مرمت های اجرایی توسط کسبه گفت: در این نشست ارائه طرح و اولویت های مورد نیاز به منظور جانمایی و تأمین مرکز ایجاد پست های برق؛ با همکاری شرکت توزیع برق استان در دستور کار قرار گرفت.

مرزبان افزود: بازار تاریخی اراک نیازمند یک سامانه کاملاً ایمن نیز است که بایستی تمامی تأسیسات به روز رسانی و ایمن سازی شود؛ تأسیسات قدیمی می تواند عامل وقوع آتش سوزی باشد.

وی به همکاری کسبه بازار در نگهداری تأسیسات برقی و نیز منابع نور ایجاد شده در بازار تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات بازار تاریخی اراک به همکاری تمامی کسبه بازار نیاز داریم و و قطعاً با برنامه ریزی های دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی و استاندارد سازی تأسیسات بازار تاریخی اراک

ایمن سازی و استاندارد سازی تأسیسات بازار تاریخی اراک