مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-08اقتصادي

استانداری کرمانشاه فورا تعیین تکلیف شود


عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه خطاب به وزیر کشور گفت: استانداری کرمانشاه باید فورا تعیین تکلیف شود.

- ، سیدجواد حسینی کیا در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه، 17 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و تبریک به جامعه پرستاران که طی این 2 سال مجاهدانه تلاش کردند اما در وضعیت معیشتی خوبی نیستند، اظهار کرد: دولت باید در بودجه 1401 چاره اندیشی ویژه برای آنها کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به رییس جمهور، اصلی ترین مسأله کشور را معیشت دانست که حاصل دولت قبل است و اظهار داشت: مردم در وضعیت سخت معیشتی قرار دارند، سفره ها کوچک شده و مردم نگران آینده فرزندان خود هستند لذا چرا در برخورد با مافیاها رودربایستی می شود.

وی افزود: خود شما گفتید عده ای نشسته و قیمت ارز را افزایش داده اند پس چرا رودربایستی می کنید و چرا دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اقدام جدی در این حوزه انجام نمی دهند؟ امروز مافیاها مردم و معیشت مردم را نشانه گرفته و این یعنی محاربه با نظام که سکوت دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی خیانت به مردم است پس تعلل نکنید و هر آنکه است را به مردم معرفی کنید؛ مردم پای نظام و انقلاب ایستاده و خون داده اند و امروز تحمل بی عدالتی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری کرمانشاه فورا تعیین تکلیف شود

استانداری کرمانشاه فورا تعیین تکلیف شود