مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-08دانش

رتبه 92 ایران در خروج نخبگان/تکلیف افزایش ظرفیت پزشکی هفته آینده مشخص می شود


دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی گفت: جمع بندی که ستاد نقشه جامع علمی کشور از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی تهیه کرده است، هفته آینده در جلسه شورا ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سیدرضا عاملی دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس این شورا برگزار شد،گفت: نیز از مصوبات است، براساس نظام سنجش و پذیرش جدید، 60 درصد ارزیابی ها از طریق دوره دبیرستان و 40 درصد نیز از طریق آزمون صورت می گیرد، نهایی سازی اساسنامه ستاد نانو  و برخی مصوبات دیگر نیز از مهم ترین مصوباتی است که طی یک سال اخیر در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به اشاره به جلسات شورای تحول علوم انسانی، خاطرنشان کرد: این شورا جلسات متعددی را در حوزه برنامه ها و سیاست های خود تشکیل می دهد، شورای تحول علوم انسانی 17 کارگروه دارد که مصوبات این کارگروه ها به نوعی همان مصوبات شورای برنامه ریزی وزارت علوم محسوب می شود که تاکنون 90 رشته را بررسی و تصویب کرده است.

وی درباره روند تأیید رؤسای دانشگاه ها و دلیل اعلام اسامی رؤسای تأیید شده بعد از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این نشست،گفت: رؤسای دانشگاه ها در کارگروه تأیید رؤسای دانشگاه های کشور ارزیابی و تایید می شوند، دبیر شورای عالی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 92 ایران در خروج نخبگان/تکلیف افزایش ظرفیت پزشکی هفته آینده مشخص می شود

رتبه 92 ایران در خروج نخبگان/تکلیف افزایش ظرفیت پزشکی هفته آینده مشخص می شود