مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-08سياسي

تیم مذاکره کننده به دنبال کسب منافع حداکثری است


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که گزارش ⁧‫مذاکرات وین‬⁩ حاکی از تسلط، تعادل و عقلانیت و اهتمام تیم مذاکره کننده کشورمان برای رسیدن به منافع حداکثری در برابر کشورهای 4+1 است.

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که گزارش ⁧‫مذاکرات وین‬⁩ حاکی از تسلط، تعادل و عقلانیت و اهتمام تیم مذاکره کننده کشورمان برای رسیدن به منافع حداکثری در برابر کشورهای 4+1 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید جلال زاده در مطلبی در صفحه توییتر خود به ارائه توضیحاتی درباره نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با امیرعبدالهیان وزیر خارجه و معاونانش پرداخت.

جلال زاده نوشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نشست کم سابقه ای با وزیر امور خارجه، معاونین و مدیران ارشد وزارت در میانه دور هفتم مذاکرات وین به بررسی مسائل سیاست خارجی پرداخت.

گزارش صد روزه دلگرم کننده حوزه دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، حاکی از توسعه و تسهیل مبادلات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه با راهبرد افزایش حجم مبادلات اقتصادی در آینده بود.

“قانون راهبردی لغو تحریمها و مصوبات کمیته تطبیق مذاکرات هسته ای فصل الخطاب است و مجلس و دولت بر روی این دو مهم متفق القول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مذاکره کننده به دنبال کسب منافع حداکثری است

تیم مذاکره کننده به دنبال کسب منافع حداکثری است