مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-08سياسي

به زودی شاهد رشد کیفی و کمی در انتظامی کل کشور هستیم


با طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و توسعه زیرساخت ها شاهد رشد کیفی و کمی در انتظامی کل کشور خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری، در مراسم رونمایی طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، این طرح را مبدا تحول و نقطه عطفی برای امنیت بیشتر و خدمت به مردم دانست و گفت: طرح جامع ساختار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی سالیان طولانی توسط ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد انتظامی، در خصوص دستاوردها و مؤلفه های تحولی، پیامدها و بازخوردهای آن مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت که در نهایت این طرح جامع تدوین و تقدیم فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی به منظور تصویب قرار گرفت که معظم له با طرح تحولی و ارتقا ناجا موافقت کردند.

وی با بیان اینکه مأموریت انتظامی کشور متنوع، سنگین و چندجانبه است خاطر نشان کرد: انتظارات از انتظامی کل کشور فوق العاده بالاست و انتظامی کل کشور در مقایسه با سایر نیروهای مسلح دارای گستردگی مفهومی، موضوعی، مصداقی و جغرافیایی است و در تمام شئون زندگی مردم نقش و حضور دارد و این نقش، حضور و مسئولیت ملموس است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بایستی با اجرای این طرح جامع شاهد تحول، پویایی، ورزیدگی، چابکی، شادابی و خدمتگزاری بیشتر به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی شاهد رشد کیفی و کمی در انتظامی کل کشور هستیم

به زودی شاهد رشد کیفی و کمی در انتظامی کل کشور هستیم