مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-08سياسي

دانشگاه ها در تقویت روحیه جهادی دانشجویان اهتمام بورزند


رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس گفت: با توجه به شرایط امروزی، دانشگاه ها باید در تقویت روحیه جهادی در دانشجویان در کنار کسب علم و دانش تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رضا یازرلو امروز در مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور گنبدکاووس اظهار کرد: یکی از سیاست های کلان دانشگاه برگزاری کرسی های آزاداندیشی با حضور دانشجویان بوده تا در این کرسی ها، دانشجویان بتوانند مطالبات خود را بیان کرده و شناخت و بصیرت وی نسبت به مسائل روز دنیا بیشتر شود.

وی تصریح کرد: برگزاری کرسی های آزاداندیشی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در تقویت خودباوری دانشجویان و افزایش شناخت آنها نسبت به جهان پیرامون خود و توطئه های دشمن است.

* روحیه آرمان گرایی یکی از شاخص های دانشجویان امروزی است رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس روحیه آرمان گرایی را یکی از شاخص های دانشجویان امروزی برشمرد و خاطرنشان کرد: نخستین رسالت دانشجویان علم آموزی و مجاهدت علمی بوده که در کنار آن باید به شاخص روحیه آرمان گرایی نیز توجه داشته و با فعالیت در تشکل های دانشجویی آن را به ظهور برسانند.

وی ادامه داد: وظیفه دانشجو در زمان تحصیل صرفا آموختن و علم آموزی نبوده و دانشگاه باید بر تقویت روحیه جهادی دانشجویان نیز تلاش کند تا در کنار تحصیل کار کرده و داشتن شغل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها در تقویت روحیه جهادی دانشجویان اهتمام بورزند

دانشگاه ها در تقویت روحیه جهادی دانشجویان اهتمام بورزند