مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-08اجتماعي

رفع مشکل معلمان حق التدریس لرستانی منطقه سردرود


سال گذشته باتوجه به کمبود معلم در استان همدان نیروهایی از استان لرستان برای رفع کمبود نیرو در نظر گرفته شد که استان همدان را با مشکلات و اعتراض هایی از سوی معلمان بومی همدان مواجه کرد.

- پنج خانم از معلمان حق التدریسی استان لرستان در منطقه سردرود شهرستان رزن مشغول فعالیت هستند و از شرایط خود ابراز نارضایتی کردند و مشکلات و شرایط خود را با خبرگزاری ایسنا در میان گذاشتند.

بر اساس ادعای یکی از این معلمان اسکان، تبدیل وضعیت و انتقال به شهرستان نهاوند برای کوتاه تر شدن مسیر حمل و نقل آنان از قول های آموزش و پرورش همدان به این معلمان لرستانی بوده است.

طبق گفته یکی از این معلمان اسکان مناسبی برای آنان در نظر گرفته نشده است همچنین در خوابگاهی که در حال حاضر اسکان دارند نیز به دلیل قطع سیستم گرمایش با مشکلاتی مواجه هستند.

همچنین برای انتقال آنان به شهرستان نهاوند همکاری لازم صورت نگرفته و همچنان حق التدریس هستند و تبدیل وضعیت آنان مشخص نیست.

همچنین طبق گفته یکی از آنان هنگامی که به شرایط موجود اعتراض کردند، به آنان گفته شده است که به استان خود یعنی لرستان بازگردند، این درحالیست که به آنان قول شهرستان نهاوند داده شده بود ولی به دلیل تکمیل ظرفیت مجبور به رفتن به شهرستان رزن بخش سردرود شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل معلمان حق التدریس لرستانی منطقه سردرود

رفع مشکل معلمان حق التدریس لرستانی منطقه سردرود