مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-08بين الملل

دولت مستعفی مدعی استفاده نیروهای صنعاء از بالگرد برای اولین بار شد + ویدئو


منابع دولت مستعفی یمن ادعا کردند، نیروهای صنعاء برای اولین بار با یک بالگرد مواضع ائتلاف سعودی را هدف قرار داده اند که این اقدام باعث غافلگیری نیروهای دولت مستعفی شده است.

- با این حال، ارتش و کمیته های مردمی یمن هنوز رسما واکنشی به این اخبار نشان نداده و در ارتباط با آن بیانیه ای صادر نکرده است.

این در حالی است که روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال ، روز گذشته، به نقل از مقام های آمریکایی و سعودی خبر داد که مهمات ریاض برای مقابله با حملات هفتگی هواپیماهای بدون سرنشین (پهپادی) و موشکی یمنی ها به خاک عربستان رو به پایان است و ریاض  برای تجهیز مجدد با فوریت از ایالات متحده آمریکا، کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا درخواست تجهیزات کرده است.

این گزاش درست پس از آن منتشر شد که سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، صبح روز گذشته، جزییات مربوط به عملیات هفتم دسامبر علیه مواضع حیاتی عربستان سعودی را اعلام کرد و خبر داد که مهم ترین مواضع نظامی ریاض هدف حمله قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح اعلام کرد که ارتش یمن در پاسخ به حملات تجاوزکارانه ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان یمنی، وزارت دفاع عربستان سعودی و چند پایگاه هوایی و تعدادی  مواضع مهم نظامی این کشور را هدف قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مستعفی مدعی استفاده نیروهای صنعاء از بالگرد برای اولین بار شد + ویدئو

دولت مستعفی مدعی استفاده نیروهای صنعاء از بالگرد برای اولین بار شد + ویدئو