مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-08سياسي

سازش و مصالحه در سه فقره پرونده قتل عمد طی یک هفته اخیر در فارس


رییس کل دادگستری استان فارس ازسازش و مصالحه در سه فقره پرونده قتل عمدی با تلاش های مسئولان قضایی استان فارس در یک هفته خبر داد.

- ، حجت لاسلام والمسلمین کاظم موسوی، گفت: با رأفت و گذشت خانواده های اولیای دم و همچنین تلاش های مسئولان قضایی، اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف، مصلحین قرآنی و بهره گیری از ظرفیت صلح و سازش توسط ریش سفیدان و معتمدین محلی در حوزه های قضایی مرودشت، زرین دشت و سروستان سه نفر از چوبه دار رهایی یافتند.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته افزود: در سند تحول دستگاه قضایی فرهنگ صلح و سازش مورد توجه قرار گرفته و گسترش نهادهای سازشی و داوری ها به صورت تخصصی در دوران تحول و تعالی دستگاه قضایی بیش از پیش مورد تاکید است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس تصریح کرد: در زمینه توسعه فرهنگ صلح و سازش، استان فارس دارای ظرفیت های بسیار مناسبی بوده و لازم است ضمن بهره مندی از این ظرفیت ها در راستای توسعه فرهنگ صلح و سازش اهتمام جدی تر صورت گیرد؛ هر چند از سوی توسعه حل اختلاف استان فارس اقدامات بسیار مناسبی در این خصوص انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی یادآور شد: عفو و گذشت یکی از ارزش های دینی و نشانه ی تقوای الهی است و ترویج این روحیه در بین شهروندان، موجب ارتقا امنیت روانی و توسعه اخلاق و معنویت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش و مصالحه در سه فقره پرونده قتل عمد طی یک هفته اخیر در فارس

سازش و مصالحه در سه فقره پرونده قتل عمد طی یک هفته اخیر در فارس