مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-08اقتصادي

شرایط حضور هنرمندان البرزی در رویدادها تسهیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری شرایط حضور هنرمندان البرزی در رویدادهای داخلی و خارجی تسهیل می شود.

- ، فریدون محمدی با بیان اینکه شرایط حضور هنرمندان البرزی در رویدادهای داخلی و خارجی تسهیل می شود، اظهار کرد: به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی تفاهم نامه همکاری با یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی منعقد شد.

وی بیان کرد: بر این اساس مقرر شد تا شرایط برای تأمین هزینه های اقامت، صدور ویزا و خرید بلیط هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه های خارجی و همچنین نمایشگاه داخلی به شکل اقساط فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز تصریح کرد: با هدف رفاه حال هنرمندان و رفع موانع موجود برای شرکت در نمایشگاه های مختلف و عرضه محصولات هنری برای سفرهای داخلی به ازای هر نفر 20 میلیون تومان و برای سفرهای خارجی 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه های حمایتی معاونت صنایع دستی اداره کل از هنرمندان تصریح کرد: علاقمندان به منظور بهره مندی از خدمات در نظر گرفته شده می بایست اقدام به دریافت معرفی نامه کتبی از معاونت مربوطه کنند.

محمدی متذکر شد: همچنین هنرمندان می توانند به همراه خانواده از تسهیلات و امکانات رفاهی برای هرگونه سفر تفریحی داخلی و خارجی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حضور هنرمندان البرزی در رویدادها تسهیل می شود

شرایط حضور هنرمندان البرزی در رویدادها تسهیل می شود