مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-08اقتصادي

حسینی: وزارت جهاد کشاورزی به داد دامداران برسد


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی خواست که خصوص تامین نهاده دامی دامداران این شهرستان اقدامی انجام دهد چرا که دامداری در این شهرستان در حال نابودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدالبرز حسینی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به مصوبه تیرماه سال جاری برای امهال تسهیلات وام های کشاورزی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: بر اساس این مصوبه چرا کشاورزان باید گرفتار ناهماهنگی بین سازمان مدیریت، وزارت اقتصاد، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی باشند؟ مردم و به خصوص کشاورزان گرفتارند و نیاز دارند که به داد آنها رسیده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با پیگیری هایی که چندین ماه صورت گرفت دیروز در جلسه شورای ملی ثبت میراث طبیعی پرونده زرین غار مطرح شد که با اکثریت آرا در فهرست میراث طبیعی کشور قرار گرفت.

ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران این حوزه از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری خواهش می کنم که به عنوان یکی از فرصت های گردشگری برای بازگشایی این غار اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم خدابنده عنوان کرد: شهرستان خدابنده 600 هزار راس جمعیت دامی دارد و نهاده دامی مورد نیاز آن 250 هزار تن است که 6 واحد تولیدی دامی در این شهرستان وجود دارد که 140 هزار تن نهاده دامی تولید می کنند، در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: وزارت جهاد کشاورزی به داد دامداران برسد

حسینی: وزارت جهاد کشاورزی به داد دامداران برسد