مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-08سياسي

جلالی: همدلی دولت و مجلس در اظهار نظر بعضی نمایندگان رعایت نمی شود


نمایندگان مردم رفسجان و انار به ضرورت تعامل مثبت و همدلی و همکاری تأکید کرد و گفت: متأسفانه این مهم در نطق ها و سخنان برخی همکاران مراعات نشده است.

- نمایندگان مردم رفسجان و انار به ضرورت تعامل مثبت و همدلی و همکاری تأکید کرد و گفت: متأسفانه این مهم در نطق ها و سخنان برخی همکاران مراعات نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جلالی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: بیش از یک سال و نیم از عمر مجلس یازدهم گذشته که باید عملکرد آن را مورد ارزیابی قرار داده و نقاط قوت و ضعف آن را مشخص کرد.

این مجلس مفتخر به عنوان انقلابی بوده و شاخصه هایی دارد که باید نصب العین نمایندگان قرار گیرد.

یکی از مهم ترین وجوه انقلابی گری را مردمی بودن مسئولان و نمایندگان است و آنها نمی توانند خود را مردمی بنامند مگر اینکه آنها را چون نزدیکان خود دوست داشته و به آنها عشق بورزند و به معنای واقعی کلمه در غم و شادی آنها شریک باشند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: گرایش به معنویت، فسادستیزی و دوری از دنیاطلبی از دیگر شاخصه های انقلابی گری است.

جایگاه نمایندگی میدان وسوسه ها و لغزش ها است و چه بسیار افرادی که در ابتدا با انگیزه مثبت وارد شدند اما در ادامه نتوانستند به عهد خود پایبند مانده و گرفتار در تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: همدلی دولت و مجلس در اظهار نظر بعضی نمایندگان رعایت نمی شود

جلالی: همدلی دولت و مجلس در اظهار نظر بعضی نمایندگان رعایت نمی شود