مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-08اقتصادي

خسارت حفاری 131 روستای استان ایلام پرداخت شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پرداخت مطالبات سنواتی 131 دهیاری استان مربوط به سال های 1398 و 1399 خبر داد.

- عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا؛ با اشاره به اینکه بهسازی معابر و ترمیم آسیب های ناشی از حفاری معابر روستایی توسط شرکت گاز از محل اعتبارات بند د و ق قانون بودجه پرداخت شده است، اظهار کرد: مطالبات 131 روستای استان ایلام به دهیاری ها پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه به این تعداد روستا بر اساس میزان حفاری صورت گرفته بین 5 تا 200 میلیون تومان پرداخت شده است، افزود: بالغ بر 70 میلیارد ریال مطالبات سنواتی دهیاری های سطح استان پرداخت شده است.

وی یادآوری کرد: این مجموعه به منظور ارائه خدمات رسانی مطلوب و استفاده از انرژی پاک، جلوگیری از مهاجرت روستاییان، محرومیت زدایی، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان، کاهش آلودگی محیط زیست ناشی از استفاده از سایر سوخت ها، گازرسانی به روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستورکار قرار داده است.

شمس اللهی از ضریب نفوذ 100 درصدی گاز در مناطق شهری و 97 درصدی در حوزه روستایی استان خبر داد و گفت: شرکت گاز استان در طول چند سال اخیر تعداد زیادی از روستاهای استان گازدار نموده که میزان حجم عملیات گازرسانی در استان و میزان هزینه های تأمین اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت حفاری 131 روستای استان ایلام پرداخت شد

خسارت حفاری 131 روستای استان ایلام پرداخت شد