مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-08سياسي

200 هکتار از مراتع مهدی شهر میزبان پویش مردمی بذرکاری


رییس اداره منابع طبیعی مهدی شهر، گفت: 200 هکتار از مراتع و اراضی ملی شهرستان در قالب پویش مردمی بذرکاری و نهال کاری تحت کشت بذر بادام کوهی مثمر قرار گرفت.

- ، حیدر واحدی مطلق صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره منابع طبیعی شهرستان مهدی شهر با بیان اینکه پویش مردمی بذرکاری و نهال کاری همزمان با سراسر کشور و استان سمنان در شهرستان مهدی شهر نیز به اجرا درآمده است، تاکید کرد: کاشت بذر بادام کوهی در 200 هکتار از مراتع و ذخیره گاه های جنگلی و اراضی ملی این شهرستان، محور اصلی طرح است.

وی با بیان اینکه این درخت مثمر بومی و مورد نیاز منطقه است، تاکید کرد: استفاده وحوش، حفظ ذخیره گاه ها و غنی سازی پوشش گیاهی در اراضی ملی مهدی شهر محور و اولویت این طرح قرار داده شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهدی شهر با اشاره به اینکه پویش بذرکاری و نهال کاری با کمک مردم، کارکنان ادارات، مردم محلی و بومی، محیط زیست، هلال احمر و سازمان های مردم نهاد و… اجرا می شود، بیان داشت: در واقع بخشی از اهداف این طرح همراهی مردم در حفظ و ارتقای اراضی ملی است.

واحدی مطلق با بیان اینکه منطقه چندران مهدی شهر میزبان این طرح ملی بوده است، گفت: پویش ایران سرسبز، هر ایرانی یک نهال با هدف احیا و توسعه جنگل ها، مراتع و اراضی ملی به اجرا درآمده و با اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هکتار از مراتع مهدی شهر میزبان پویش مردمی بذرکاری

200 هکتار از مراتع مهدی شهر میزبان پویش مردمی بذرکاری